Lina & Johanna

Gör iordning garaget till verkstad inför bygget
Jag vet inte om jag gör något dumt nu när jag visar upp sanningen i vår familj! Hihi. Vi är inte så ordningssamma av oss, vi prioriterar annat som å vara tillsammans och ta det lugnt. Det betyder att vi är lite stökiga av oss och här ser ni en bild från vårt garage på hur det såg ut innan påskhelgen!
Min syster bor hos oss just nu för att vi hade bokat att städa vårt garage så vi kan ha det som en verkstad i sommar. 
Tada! Såhär ser det ut nu efter att ha städat i tre dagar, Tack Anna för hjälpen!
sådär nu är det renare och rymligare och redo att användas som verkstad i sommar när vi behöver komma under tak när det ska målas och liknande.
det blev så rent att jag till och med ställde in en pelargon.
Efter många år utan att prioritera garaget och dess städning till att ge fönstren lite rengöring så blev det ju som ett nytt fönster! Och ja jag skäms att jag visar er detta men samtidigt så har det ju funnits där för allmän beskådning i flera år nu. Sen vill jag motverka att bloggar bara visar upp det ohälsosamma perfekta och istället visar den ostädade sanningen!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress